Minulla oli blogiarvonta aiheesta monesko kesäloma saman työnantajan palveluksessa minulla tänä kesänä on. Parhaimman arvauksen teki

da daa....

Mustikka! Onnea Mustikalle. Hän arvasi, että minulla on nyt 20. kesäloma ja se osui todellakin aika lähelle. Oikea vastaus on 21. kesäloma :) Olen nyt 41-vuotias eli ihan nuorena naisena olen työpaikassani aloittanut ja nyt kun todellakin kuulun jo kalustoon, ei ole hinkuja vaihtaakaan työpaikkaa, joten enköhän myös eläkkeelle täältä jää.

Palkinnoksi Mustikka saa siis ristipistokitin, tuoksuvaa lankaa sekä Pentikin purkin täytettynä lempinamuilla. Nämä lahjat näkyvät kirjoituksessa 7.6. Lupasin palkinnoksi myös itse pistellyn kesäisen ristipistokoristeen ja tällainen Lizzie Kate-mallin sudenkorento lentelee Mustikan luokse :)
1245646120_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Onnea vielä Mustikka ja oikein hyvää kesää sinulle ja
kaikille muillekin blogini lukijoille!

*** The winner for my giveaway is Mustikka. She quessed that this is my 20. summer holiday working with same employer. The right answer is 21. In my writing 7.6. you can see picture of the prize and above is the stitched summer decoration which is part of the prize. I love dragonfly charts and I have stitched many this summer and this one stitched from Lizzie Kate´s chart is going to fly to Mustikka.

Gongratulations once again and have a great summer. As all you my blog readers :)


Voittaja olen minäkin! Voitin nimittäin Kipakan käsityöt-blogissa arvonnan. Olen tosi iloinen tästä onnenpotkusta :)