Tänään sain viimeisen SRPY-lähetykseni ja arvatkaapas kuka on ollut minun hyvä haltijattareni viimeiset 3 kuukautta? No Outihan se. Ihania lähetyksiä hän minulle toimitti ja lisäksi kävi blogissani vihjailemassa ja kommentoimassa :) Hauskaa oli. Kiitos Outi tosi paljon!

Minä katselin kun postipoika ajeli meidän pihaan ja ryntäsin oven taakse. Minulla oli erittäin vahva intuitio siitä, että tänään SE tulee. Postilaatikosta tipahti lukumäärältään varsin köyhä saalis, vain yksi kuori. Mutta olipas sitäkin paremmin tunnistettavissa, että se on juuri SE posti jota olin niin kiihkeästi odottanut. Sisällöltään kuori ei sitten ollut yhtään köyhä!

Tässä kuvat viimeisestä lähetyksestä. Paketista kuoriutui ihanaa, vähän sellaista kimaltelevaa aida-kangasta ja pellavan tyyppistä aidaa. Sitten mukana oli korttiaihioita ja mikä ihaninta, Outi oli virkannut minulle noita kukkia, joita kirjoituksessani 31.10. niin kehuin ja valittelin, etten itse osaa niitä tehdä. Lisäksi Outi oli vielä tehnyt itse tuon joulupussukan, se on tosi kaunis ja tulee varmasti näkymään meidän joulussa. Mukana oli myös kauniita nauhoja. Kortti oli niin söpö, että hetken vain istuin ja katselin sitä ja mietin miten paljon pientä ihanaa maailma onkaan pullollaan. Mieltäni lämmitti myös se, että Outi oli jaksanut raapustella minulle rivin jos toisenkin omista kuulumisistaan. Se kiinnosti minua kovasti. Eli oikein mukava kokonaisuus - KIITOKSENI.

My secret cross stitch friend was Outi. Look what a lovely package I got today! This was the last package from a three months exchange. Thank you Outi so much.
2090178.jpg

Tässä vielä pari lähikuvaa.
2090187.jpg

2090191.jpg