Mieheni osti moottoripyörän alkukesästä ja sanoin, että älä sitten toivo minun innostuvan asiasta (vaikka aikanaan ed. miesystävälläni oli pyörä ja kyydissähän minä olin). Mutta nyt on tilanne se, että joka ilta vingun "lähdetään ajelulle ja käydään kahvilla jossain..." 
Eilen AJOIN ITSE MOOTTORIPYÖRÄÄ. Ihan vähän vaan... Tänään varasin autokoulusta ensimmäisen ajotuntini. Se on vasta ma 20.8. joten joudun tässä puolitoista viikkoa odottelemaan. En ole ikinä ajanut edes mopoa (autoa kylläkin jo 22 vuotta) joten ainakin ensimmäinen ajotuntini on kevytmoottoripyörällä. 
Lauantaina käymme ostamassa minulle ajopuvun ja kypärän. Mieheni vain manasi, että miksi minä iskin silmäni yhteen kuvaston kalleimmista kypäristä (449 e), mutta minkäs sille voi, minulla vain on niin hyvä (kallis) maku! Mutta onhan se haluamani VOGUE -kypärä nyt ihan eri luokkaa kuin monet muut.