Valmiina odottamassa postitusta:
- yksivärinen vaihto (Lennun vaihdot)
- butterflies mailart (Stitched mailart -ryhmä)

Muuten valmis, mutta viimeistely puuttuu:
- SRPY, toukokuun lähetys

Työn alla:
- coffee mailart (Stitched mailart -ryhmä), mallia haetaan kuumeisesti
- Love to stitch uusien mallien pistely


Ready and waiting for the mailing day:
- stitching with one colour (Lennu´s exchanges)
- butterflies mailart (Stitched mailart -group)

Almost ready:
- Secret cross stitch friend, May

Under work:
- coffee mailart (Stitched mailart -group), I am still looking for the chart I´d like to stitch
- some new Love to stitch charts


Totesin, että minulla on vain yhdet sakset (haikarasakset). Joten lisätään työn alla listaan saksien hankinta.
* I only have one pair of scissors, so I quess I have to add "buy scissors" to my under work -list :)