Olen sair.lomalla tämän pv. Lääkäri sanoi eilen, että en olisi saanut olla viikolla töissä. Nyt on taas olo huonompi ja kaiken lisäksi kova nenäverenvuoto aamulla. Melkein jo luulin, että on pakko lähteä jonnekin tyrehdyttämään sitä, kun ei kotikonstit tuntuneet auttavan.

Tämän lisäksi sain eilen "turpiini". Mieheni kanssa kiusasimme vanhinta lastamme sohvalla ja olin kumartuneena pojan ylle, kun hän yht´äkkiä nosti päänsä, pamautti sen suoraan minun leukaani sillä seurauksella, että ulvoin kuin palosireeni. Niin kovaa sattui. Minä kun en pystynyt puhumaan, mies onneksi selitti pojalle, että se oli täysin vahinko, eikä missään nimessä hänen syynsä. Kuka käski riehumaan! Siis vanhempien riehumista tarkoitan.
Kipu oli pahin oikean korvan kohdalla. Ihan kuin leukaperät olisivat "nousseet" ylemmäs. Vähän ajan päästä oikealta puolelta leuan alue ja poski turposivat. Söin pari särkylääkettä ja ilta meni siinä. Nyt on ihan ok ja turvotus laskenut.

Tämän lisäksi... (HUOH!) keskimmäisellä lapsella alkoi illalla oksennustauti ja hän on oksennellut pitkin yötä. Että tämmöistä kivaa täällä. Toivon todella, että tämä sairastelu joskus loppuu.

Positiivisia asioita on se, että jaksan sentään jotain tehdä. Olen tänä aamuna tehnyt pari joululahjaa, sellaista pikkuista koristetta vain. Jaksan myös lueskella eilen saamaani yllätyslahjaa, ihanaa joulukirjaa (vieläkin ihmettelen miten ajoitus osui niin nappiin... juuri kun olet onnettomimmillasi, posti tuo jotain niin ihanaa).

Kädentaidot -messuille en taida päästä :(
Ellei sitten sunnuntaina jo ole kunto reippaampi...