Huutonetistä huusin pari kansiota The World of Cross Stitching -lehdille. Maksoin kansioista 2.50 e/kpl + postikulut. Saattaapa olla, että näihin kansioihin menee muitakin englantilaisia rp-lehtiä...
*** From Internet I bought these folders for magazines. They were 2.50 e/folder + postal costs.
1244186072_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ristipistoryhmissä kuuluttelin, että haluan ostaa Lizzie Kate -malleja. Tarvitsen niitä, kun olen mukana Lizzie Kate vaihtoryhmässä. Sain postia Marilta ja Ullalta ja molemmilta ostin malleja. Marilta posti tuli tänään ja Ullalta varmaan huomenna.
*** In cross stitch groups I asked if anyone is willing to sell some Lizzie Kate -charts. I need them now, that I am in Lizzie Kate´s exchange group. Mari and Ulla answered and I bought some charts from them. Today I got mail from Mari and tomorrow I quess Ulla´s mail will arrive.

Tässä Marilta ostamani LK:n mallit + yksi Trail Creek Farmin kesämalli, joka oli Marin toinen yllätys minulle. Toisen kuva tekstin lopussa -  voihan sentään mitä ylläreitä oikein kaksin verroin. Olen tosi iloinen uusista malleistani!
*** These I bought from Mari and the Trail Creek Farm´s summerchart is a surprise from Mari such as is the other summerchart (picture in the end of this writing). I am happy about these new charts!

1244185844_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mari oli vielä pistänyt mukaan kaupan päällisiksi tämän toisenkin yllärimallin eli ihanan Heart in Handin kesämallin "Wee Summer". Kiitos tästäkin!!!
*** And for the other surprise Mari had attached this chart also. Thank you!!!
1244186024_img-d41d8cd98f00b204e9800998e