Koska olen saanut blogiini kommentteihin ihan tarpeeksi haukkumisia ja arvostelua itseäni kohtaan (olen valittaja, olen hysteerinen, minun perhettäni käy sääliksi jne.) aion tästä lähtien kirjoittaa vain ja ainoastaan ristipistoasiaa tähän blogiin. Ei siis mitään muita kuulumisia. Ehkä nuo muutama aktiivikommentoija eivät jaksa ristipistojuttuja lukea tai toivon ainakin, että eivät keksi niistä minuun henkilökohtaisesti kohdistuvaa kommentointia.

Varmastikaan en ole täydellinen nainen vaikka mieheni ehkä sitä mieltä onkin, mutta en ole valittaja. Valitan kun on aihetta. En ole myöskään hysteerinen. Mutta jos jotain kamalaa elämässä tapahtuu, reagoin siihen, koska olen elävä ihminen.

Kuten huomaatte, olen suuttunut itseeni ja perheeseeni kohdistuvista kommentoinneista, joihin edellä viittasin ja siksipä se saa nyt luvan riittää (tekstit ja kommentit olen poistanut). Tiedän, että ei kannattaisi suuttua, sillä eihän nuo kommentoijat (joita epäilen olevan 1-2, sillä niin samansuuntaisia olivat jutut ja pääosin kohdistuivat samoihin asioihin) tiedä minusta yhtään mitään tai meidän perheestä. Mutta kun on aikansa, ensin huvittuneena ja myöhemmin kyllästyneenä ja lopulta mitta täynnä, lukenut kommentteja, niin nyt tuli stoppi.

Eli jatkossa siis ei minusta kuulu muuta kuin se mitä ristipistelyyn liittyy. Joku varmaan sanoisi, että miksi noiden kommentoijien takia teet tämän ratkaisun, mutta olen sitä mieltä, että en halua heidän tai muiden vastaavien tietävän yhtään mitään minun elämästäni. Paitsi täytyy nyt sen verran kiusata, että ihana mieheni (joka myös vedettiin mukaan kommentointeihin) vie minut viikonlopuksi yllätysmatkalle, hän on järjestänyt lastenhoidot ja kaikki. Eikös olekin ihmeellistä, että hän tekee minulle tämmöisiä yllätyksiä vaikka olenkin niin kauhea ja te arvostelijakommentoijat olette ihmetelleet kuinka hän kestää minua. Yhdessä kommentissa jopa ennustettiin, että hän löytää varmasti toisen naisen, joka ei ole yhtä hysteerinen kuin minä. Hah. Epäilen kylläkin, että nämä mieheeni kohdistuvat kirjoitukset johtuivat siitä, että kommentoija oli kateellinen (mieheni osti minulle auton, koruja, tuo kukkia jne).

Näin täältä siis kirjoittelee blogin pitäjä kiukkuisena, mutta nyt onkin jo parempi mieli, sillä jatkossa tuskin kukaan vaivautuu minua arvostelemaan ristipistoharrastuksen takia.

Ristipistelyrintamalle kuuluukin sitten oikein hyvää! Tänään lähtee postiin Lennun aakkosvaihto ja parin viikon päästä onkin sitten jo kauan odotettu ristipistoviikonloppu. Se on varmasti tosi antoisa tapaaminen! Ja Pirjon järjestämään kevätvaihtoon liittyen on jo pistelyt aloitettu :)