Hahaa - Ressulla on ollut hauskaa. Perjantai-iltana minä täällä blogissani selitin kuinka olin yrittänyt olla salapoliisi ja neljästä jäljelle jääneestä nimestä löytää sen oikean, siinä onnistumatta. Ressu kun tuli lauantaiaamuna ristipistotapaamiseen, hän ojensi minulle kassin ja sanoi, että tässä on sitten se pääruoka. En tajunnut yhtään. Jotain raksutti takaraivossa, mutta aika hitaalla kävin. Ilmeeni oli kuulemma näkemisen arvoinen. Ressuhan oli nimittäin lähettänyt minulle LHN:n mallin tekstillä "Toukokuun alkupala..." ja minä kirjoitin miettineeni, että mikä mahtaa olla pääruoka, kun alkupalakin on näin kiva (kirjoitus 19.5.)

*** On my writing 22.5. I tried to find out who is my secret cross stitch friend but could not find that out! When Ressu came to cross stitch meeting at my home, she gave me a packet and said "This is the main course". I did not understand. Something in the back of my head was telling me something, but no... Ressu said my look was worth to see :) For the information I got a week ago one LHN´s chart from her and the card said "For starters..." So, my secret friend was Ressu. I absolutely loved everything she sent me during this exchange.

Tässä se pääruoka sitten on! So, this is the main course
1243255666_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Lähikuva (minä ihmettelin ja kyselin, että miten tämäkin on oikein tehty!)1243255679_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kiiitos Ressu, tosi kivat SRPY-lahjat olit minulle koonnut!
Thank you Ressu very much!