Tätä hetkeä olen odottanut kaksi vuotta. Rakastan lumitöiden tekemistä! Kun asuimme omakotitalossa ja tuli päivällä lunta, minä laitoin miehelleni tekstarin töihin, että lumet on sitten minun! Ettei hän vain ehdi kolaamaan, jos menee ennen minua kotiin. Sitten myimme talomme ja rakennusajan olemme asuneet tässä kerrostalossa, jossa ei siis lumitöihin pääse. Aamulla ryntäsin rautakauppaan ja ostin lumikolan, oikein semmoisen ammattilaismallin, että varmasti kestää ehjänä ja ajelin raksalle kolaamaan. Ah onnea. Lunta oli siis niin paljon, että en saanut kuin puolet etupihasta kolattua ja olin niin puhki, että en ole tänään kyennyt mihinkään muuhun. Kun tulin kotiin, kävin suihkussa, koska arvetenkin olin ihan märkä ja myöhemmin oli pakko nukkua sohvalla päikkärit. Huh huh. Lumen kolaaminen on muuten tosi tehokasta liikuntaa :)

2090291.jpg