Huh huh. Tein tänään aika jännittävän jutun - siis minua jännitti, vaikka muiden mielestä kyse lienee rutiinitoimenpiteestä. Otin Kikiltä (ks. nappi oikealla ylh.) uuden sivupohjan käyttöön. Pelkäsin, että mitäs jos kaikki vaivalla ja työllä blogilleni kirjoittamani tekstit ja siirtämäni kuvat häviävät! Mutta rohkeutta pitää löytyä tässä oudossa, mutta mielenkiintoisessa, teknisessä www-maailmassakin. Kopsasin koodin, tein uuden sivupohjan ja valitsin "ota käyttöön". Eikä mitään hävinnyt! Kaikki oli tallessa ja ihanasti parhain päin paikallaan. Nyt sivut ovat paljon raikkaamman näköiset. Ihania pohjia oli muuten monella muullakin sivupohjien tekijöillä!

Mutta mikä on tämän kirjoituksen otsikon mukainen lupaus? Minä lupaa, että seuraavan kuukauden aikana kuvaan enemmän tekemiäni käsitöitä ja laitan kuvat blogille. Minä olen siis tehnyt muutakin kuin noita ristipistotöitä, joista ei myöskään ole kaikista kuvia :(

Lupaan myös, että otan kuvista tunnelmallisempia, kuin mitä ne nyt ovat. Sisareni piti minulle pienen puhuttelun aiheesta. Että voi ottaa kuvan tai OTTAA kuvan. Eli vähän voisi miettiä miten ja mihin sen käsityön asettelee kuvausta varten. Olen kyllä huomannut hivenen kateellisena miten kauniita kuvia jotkut ristipistoilijat/muiden käsitöiden tekijät ovat ottaneet. He ovat nähneet vaivaa juuri tuossa asettelussa ja ympäristössä. Minä tulen perässä ja otan mallia!

Jos joku jaksaisi minua neuvoa, miten saisin kuvista sellaisia, että kuvaa klikkaamalla se suurenee, niin ohjeita otetaan suurella kiitollisuudella vastaan osoitteessa
[email protected].

Yksi juttu vielä. Minäkin suunnittelen tekeväni linkkilistan blogiini. Samoin toivelistan. Olkoon toiveet sitten swappeihin liittyviä tai vaikka joululahjoihin, niitä saa vapasti lueskella. Esim. mieheni (!) ja ystävätkin, ja tehkööt toivelistan tiedoilla mitä haluavat. Toivelistan tarkoitus ei ole passittaa ketään kauppaan, mutta olisi kiva listata mitä haaveissa on...