Sain tänään Annelta yksivärisen vaihdossa kauniin rasian sekä biscornun, joka on ihka ensimmäiseni! Nyt kun minulla on malli, ehkä uskallan kokeilla pistellä itsekin biscornun... Huomasin muuten heti osoitteen perusteella, että vaihtoni tulee varmaan joltakulta "oupsilaiselta" ja kyllä nimellekin heti muistin kasvot Violariumin ristipistotapaamisesta. Annekin kirjoitti minulle, että on kiva pistellä henkilölle, jonka on jo tavannut ja olen ihan samaa mieltä!

Anne on nähnyt paljon vaivaa pistelyissä ja viimeistelyssä. Toivevärinä minulla oli jotain oranssista ja näissä kuvissa näette ihanuudet.

*** In the exchange with theme "one colored" I got from Anne these beautiful gifts. She had made me a box and a biscornu, which is my first biscornu ever. Maybe now that I have one, I can use it as a model and start stitching one my self... The color I hoped was orange and these will do nicely in our laundryroom where I have Marimekko´s stuff with green and orange colors.
1244104658_img-d41d8cd98f00b204e9800998e


Tässä rasian kansi - The box cover
1244104667_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja tässä biscornun taustapuoli, johon Anne on pistellyt nimeni alkukirjaimen.
Behind the biscornu there is the first letter from my name.
1244104778_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Minä laitan nämä kodinhoitohuoneeseen, jossa on Marimekon Ryytimaa-kukkaruukku ja kastelukannu. Minulla on myös kangasta, josta teen kapat ja nyt on ryhdyttäväkin tuumasta toimeen, jotta saan nämä ihanuudet sinne rinnalle! Laitan sitten lopputuloksesta kuvia.

Kiitos Anne vielä tosi paljon näistä!
Thank you Anne for so much!

Itse lähettämääni yksiväristä en voi vielä julkaista, koska en ole saanut viestiä, että se olisi mennyt perille. Postitin kylläkin tiistaina, joten pitäisi olla perillä...
*** I still can not publish what I sent in this exchange because I have not yet got a message that it has arrived...