Toivottelen kaikille oikein hyvää viikonloppua! Minä lähden tunnin päästä junalla kohti Violariumin ristipistoviikonloppua. Voitte uskoa, että olen tosi iloinen tästä tapahtumasta - minä kun olen ihan outo lintu ystävä- ja sukulaispiirissäni... olen nimittäin ainoa, joka harrastaa ristipistoja. Niinpä onkin kiva kerrankin tavata ja seurustella ihmisten kanssa, jotka harrastavat samaa kuin minä :)

Junassa tapaan Mian ja Katrin. Eli jo matkalla pääsen kanssasisarien seuraan.

Minula on vielä maanantaikin lomapäivä (jotta saan rauhassa toipua matkustamisesta :) Ei vaan. Mutta on se kuitenkin kiva olla kotona maanantai, kun on ollut reissun päällä. Päivittelen sitten tänne blogiin kuulumisia, että miten se viikonloppu sitten sujui.

*** Have a nice weekend everyone. This girl is going to Oulu to stitch the whole weekend with other stitchers. Lilian Kok is there also and she is going to teach us new things and I am looking forward to see her and this cross stitch event.