Minulla oli muistikuva, että minulla on tänä vuonna neljä syntympäivävaihtoa ja siksi en osannut odottaa enää yhtään syntympäpäivälahjaa. Tänään putkahti postista Jaanalta ihana synttärilahja ja ajattelin, että voi ei, minun täytyy nämä ihanuudet palauttaa, koska nyt on Jaanalle käynyt kömmähdys ja lahja on lähtenyt väärälle vastaanottajalle. Mutta kun kävin tiedostoni läpi, niin löytyihän niitä synttärivaihtoja viisi, joten lahja oli kuin olikin minulle! Minä lähetän siis vielä kaksi lahjaa, mutta en vielä moneen kuukauteen :)

Uskomaton yhteensattuma on se, että juuri eilen illalla tarvitsin erääseen työhön (yksi tekeillä oleva malli) sinisävyisiä nappeja ja harmittelin, kun sopivia ei minulta löytynyt. Ja tänä aamuna niitä sitten löytyi postilaatikostani. Kiitos Jaana "yllätys"lahjasta!

Paketissa oli Mark the Spot -mallikirja kirjanmerkkien pistelyyn, kolme käsinvärjättyä lankaa, pussillinen pienen pieniä helmiä, kirjanmerkkikitti ja pussillinen sinisävyisiä nappeja.

*** I remembered I had four birthdayswaps this year - or maybe I don´t know how to count to five - but I was very surprised to get one more present today from Jaana. She sent me a chartbook for bookmarks, a bookmark kit, three hand dyed threads, small beads and blue buttons. Only yesterday I needed blue buttons for a chart I am designing but I did not have suitable blue buttons and I thought I had to go shopping. And in the morning I had blue buttons in my mailbox :) What a coincidense!