Huh huh. Vaikka mieli tekisi pistellä vaikka mitä, ei aika yksinkertaisesti ole antanut myöten. Ja sitten olen innostunut neulomaan kaulaliinoja (kun en muuta osaa!), niin että jos YHTÄÄN on aikaa, niin olen mieluummin tarttunut puikkoihin kuin ristipistoneulaan. Mutta olen minä jotain sentään saanut aikaiseksikin eli muutaman joulukoristeen, joiden kuvat löytyvät tuosta oik.puoleista palkista, kohdasta viimeisimmät ristipistotyöni (rullaa sivua alas...)
Olen ollut siis Irkuissa (aah, mikä ihana reissu) ja sen jälkeen on noita työreissujakin ollut joka viikko (ei ehkä niin ihania reissuja, mutta yksi tosi hauska kylläkin mahtuu joukkoon). Siskolle järkkäsin polttareita ja nyt kun ne on kunniakkaasti takana (ja morsiankin toipunut), voin taas pikkuhiljaa mietiskellä keskeneräisiä pistelyjä - ja niitä uusia, tulevia joululahjoja! Nyt kaikki tutut miettii "Mitähän mä saan tänä jouluna?"
Joululahjoista puheen ollen, olen kyllä onnistunut hankkimaan ja tekemään itse jo laatikollisen lahjoja. Lasten kanssa on jo yksi tonttupajakin pídetty ja sen tuotokset on myös visusti piilotettu. Jonkun mielestä on hassua edes puhua joululahjoista vielä, mutta minä olen näissä asioissa yleensä aikaisin liikkeellä (ensimmäisen joululahjan ostin kesäkuussa).